ייבוא אישי של רכבי יוקרה

מהו הליך ייבוא אישי של רכבי יוקרה? למי הוא מיועד? כיצד הוא מתבצע ומהם הפרמטרים לבחירת חברות המתמחות בהליכי ייבוא של רכבי יוקרה? כל מה שצריך וחשוב לדעת הליכי ייבוא אישי לרכבי יוקרה במדריך המלא שלפניכם.

רכבים יוקרתיים בישראל – מה חשוב לדעת?

שוק רכבי היוקרה בישראל נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות וזאת לנוכח הביקושים ההולכים וגוברים מצד הנהגים הישראליים לרכישת רכבי יוקרה המיוצרות על ידי יצרניות הרכב הבולטות בקטגוריה בשוק המקומי, לרבות, חברת אאודי, מרצדס, ב.מ.וו, וולוו, לקסוס, אינפיניטי, קרייזלר ועוד.

ייבוא אישי של רכבי יוקרה
ייבוא אישי של רכבי יוקרה

במהלך שלוש השנים האחרונות, שוק רכבי היוקרה בישראל צמח מדי שנה ב-15 עד25 אחוזים, כאשר היקף מסירת רכבי היוקרה בישראל במהלך השנתיים האחרונות (גם ב-2016 וגם ב-2017) עמד על קרוב ל-14,000 כלי רכב יוקרתיים.

ייבוא אישי של רכבי יוקרה- מה זה בכלל ולמי הוא מיועד?

רכבי היוקרה הנמכרים מדי שנה בישראל, מהווים רק חלק מהדגמים המפוארים והיוקרתיים הנכללים בקטגוריית רכבי היוקרה העולמית, כאשר בארץ, היבואנים המקומיים עוסקים בעיקר בייבוא ושיווק של דגמי רכבי יוקרה של היצרניות המוכרות לקהל הישראלי. כפועל יוצא מכך, ישראלים המבקשים לעצמם רכב מיוחד אשר איננו מיובא באופן סדיר לארץ באמצעות יבואני הרכב המקומיים שחלקם מייצג את אחת מיצרניות הרכב המובילות בקטגוריה בישראל, נדרשים לבצע הליך ייבוא אישי של סוג ודגם הרכב עליו הם חולמים.

ענף הייבוא האישי של רכבי היוקרה נמצא אף הוא במגמת עלייה במהלך השנים האחרונות והוא חולש על מגוון רחב של סוגים ודגמים של רכבים יוקרתיים אשר אינם מיובאים באופן סדיר לישראל. בין יתר סוגי הרכבים המיובאים לישראל במסגרת הליכי ייבוא אישי תוכלו למצוא: רכבי פאר חדישים המגיעים לישראל במסגרת הליכי הייבוא האישי במקביל להשקתם ברחבי העולם, רכבי אספנות מיוחדים, רכבי ספורט ועוד.

חשוב לדעת: במהלך שנת 2016 נכנסה לתוקפה הרפורמה לרישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב. עיקרי הרפורמה מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם לייבא רכבים חדשים ומשומשים (עד 24 חודשים) ו/או רכבי אספנות מיוחדים בני 30 ומטה. רפורמה זו מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם למעשה לרכוש מכוניות פאר בהליכי ייבוא אישי המותאמים עבורכם באופן אישי וכל זאת במסגרת רכישה כדאית החוסכת לכם את פערי התיווך של היבואנים בישראל.

ייבוא אישי של רכב מפואר –כל היתרונות

הליכי ייבוא אישי של רכב יוקרה, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לרכוש לעצמו רכב פאר יוקרתי, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך להגשמת החלום. בין יתר היתרונות הנלווים להליכי הייבוא האישי בקטגוריית רכבי היוקרה תוכלו למצוא:

  • היצע גדול יותר של סוגים ודגמים המשתייכים לקטגוריית רכבי היוקרה העולמית
  • התאמה אישית של מאפייני הרכב
  • חיסכון משמעותי בעלויות הרכב בסוגי ודגמי רכב מסוימים
  • מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע להטמעת מערכות אבזור שונות המותאמות לצרכי הלקוח
  • פתרונות מימון שונים ומגוונים לצרכי רכישת רכבי יוקרה בייבוא אישי

ויתרונות נוספים המאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם להתקדם לרכב יוקרה מפואר הנרכש במסגרת הליכי ייבוא אישי באמצעות חברות המתמחות בניהול הליכי ייבוא אישי לרכבי היוקרה עליהם אתם חולמים.

 

כיצד לבחור חברה לייבוא אישי של רכבי יוקרה?

על מנת להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנכללים במסגרת הליכי ייבוא אישי של רכבי יוקרה ועל מנת להבטיח לעצמכם הליך ייבוא מקצועי ומהיר, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לרכוש רכב יוקרה בייבוא אישי, לעשות זאת לאחר הליך בחירה קפדני לצרכי בחירת זהותה של החברה המלווה אתכם בהליך. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת חברה לייבוא אישי של רכבי יוקרה לישראל:

  • ניסיון מעל הכול- בדקו מהו הניסיון המקצועי העומד לרשות החברה ומהו היקף מסירת הרכבים השנתי שלה בכל הנוגע לרכבי יוקרה בייבוא אישי
  • וודאו שהחברה מחזיקה ברישיון מתווך ביבוא אישי המוענק על ידי משרד התחבורה –אגף הרכב ושירותי תחזוקה. על פי חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב אשר נכנס לתוקפו בשנת 2016, כל אדם העוסק בליווי הליכי ייבוא אישי של רכבים חייב להחזיק ברישיון לעסוק כמתווך ביבוא אישי.
  • בדקו היטב מהם קשרי העבודה העומדים לרשות נציגי החברה אל מול יצרני הרכב והספקים המורשים בחו”ל ובמידת הצורך בקשו לראות תעודות המעידות על קשרי עבודה אלו
  • בדקו מהם תחומי ההתמחות של החברה בכל הנוגע לייבוא אישי של רכבי יוקרה ובאיזה קטגוריית כלי רכב היא מתמחה (רכבי ספורט, רכבי מנהלים, מסחריות וכדומה).
  • בדקו מהם השירותים השונים המוצעים לכם על ידי החברה במסגרת הליכי הליווי לייבוא אישי של רכבי יוקרה, לרבות, שירותי התאמת מערכות הרכב לדרישות הלקוח, שירותי ייבוא ומכירה של חלקים ואביזרים לרכב המיובא, הטמעת תוספות לרכבים של מערכות אבזור שונות (האם הטמעת התוספות מתבצעת בישראל או בחו”ל ועל ידי מי) וכדומה.
  • בדקו מהן עלויות השירות הנדרשים מכם והאם הליכי הייבוא האישי מלווים גם בשירות ויחס אישי מתחילת ההתקשרות ועד סופה – לצורך כך אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי בין מספר חברות העוסקות בתחום ובמידת הצורך לבקש המלצות מלקוחות החברה בהווה ובעבר.

הקפידו לבחור חברה המתמחה בהליכי ייבוא אישי של רכב יוקרה וגם אתם תוכלו ליהנות מכל היתרונות הנלווים להליכי הייבוא האישי.

 

Similar Posts