טרייד אין רכבי יוקרה

חולמים על רכב מפואר שיאפשר גם לכם ליהנות מחוויית נהיגה השמורה רק לבעלי מכוניות יוקרה? זה הזמן לדעת הכול על אפשרויות טרייד אין רכבי יוקרה.

כל מה שצריך לדעת על רכבים יוקרתיים בישראל

קטגוריית רכבי היוקרה בישראל הולכת ומתרחבת משנה לשנה וכבר יום שוק רכבי היוקרה החדשים בישראל עומד על כ-6% מכלל הרכבים הנמכרים בישראל מדי שנה. מאז שנת 2000 נמכרות בישראל מדי שנה יותר ויותר מכוניות יוקרה וכפועל יוצא מכך שוק רכבי היוקרה מאפשר לרבים מביניכם (שעד היום לא יכלו להרשות זאת לעצמם) ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לרכישת רכב מפואר ויוקרתי.

טרייד אין רכבי יוקרה
טרייד אין רכבי יוקרה

בין יתר יצרניות הרכב המובילות בשוק המקומי בכל הנוגע למכירת רכבי יוקרה תוכלו למצוא את חברת אאודי, ב.מ.וו, חברת מרצדס, וולוו, לקסוס, אינפיניטי, לנד-רובר, קרייזלר, אלפא רומיאו ועוד. מכירת רכבי היוקרה בישראל מתבצעת בין היתר  על ידי סוכנויות רכב מקומיות של יצרניות הרכב העולמיות, חברות הרכב בעצמן וחברות שונות המתמחות בהליכי ייבוא אישי של רכבי יוקרה.

רכב מפואר ויוקרתי –מה מאפיין אותו?

רכבים יוקרתיים מתאפיינים בין היתר ברמת ביצועים גבוהה, רמת אבזור מפנקת, מערכות בטיחות משוכללות ומתקדמות מסוגן, עיצוב יוקרתי, ומעל הכול, מערכות רכב המשלבות בתוכן מחשבה מעמיקה בתחום הנדסת אנוש לתכנון כלי רכב היכולים לגרום לכל אחד ואחת מביניכם העושה בהם שימוש לחוויית נהיגה שטרם הכרתם.

טרייד אין רכבי יוקרה – מה זה בכלל ולמי הוא מיועד?

העלייה המתמדת במהלך השנים האחרונות במסירת רכבים יוקרתיים בשוק המקומי, הובילה באופן טבעי לכך ששוק רכבי היוקרה כולל בתוכו היצע הולך וגדל של רכבי יוקרה יד שנייה. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר ישראלים שעד היום רק חלמו על רכב יוקרה בחניית הבית, יכולים להרשות לעצמכם לרכוש רכבי יוקרה באמצעות שוק היד השנייה בקטגוריית רכבי היוקרה.

במקביל, פועלות כיום בישראל יותר ויותר סוכנויות רכב המתמחות בייבוא ומכירת רכבי יוקרה יד שנייה מחו”ל וזאת בנוסף להיצע סוכנויות הרכב המתמחות במכירת רכבי יוקרה יד שנייה מבעלים קודמים מישראל. כפועל יוצא מכך, ענף טרייד אין רכבי יוקרה הינו ענף ההולך וצומח מדי שנה והוא מאפשר לרבים מביניכם לרכוש רכבי יוקרה.

ענף הטרייד אין לרכבי יוקרה מיועד גם לאילו מביניכם המעוניינים לעשות את המעבר מהרכב המשפחתי לרכב מנהלים יוקרתי, מרווח ומפנק וגם לאילו מביניכם המעוניינים לשדרג את רכב היוקרה הנמצא בבעלותם משנתונים קודמים לרכב יוקרה חדש ישירות מהיבואן.

פתרונות מימון לרכישת רכבי יוקרה בטרייד אין

ענף הטרייד אין לרכבי יוקרה בישראל מאפשר לכם כיום ליהנות גם מהיצע הולך וגדל של רכבי יוקרה חדשים לצד היצע הולך וגדל של רכבי יוקרה יד שנייה וגם ממגוון רחב של פתרונות מימון לרכישת כלי הרכב היוקרתי בכל אחת מסוכנויות הרכב המובילות ביותר בישראל.

פתרונות מימון אלו מתאפשרים בין היתר באמצעות עסקאות טרייד אין במסגרתם אתם מוסרים לסוכנויות הרכב את רכבכם הישן ונהנים מפריסת תשלומים חודשיים לצורך רכישת הרכב החדש. כמו כן, עומדות לרשותכם מגוון רחב של מסלולי הלוואה בנקאיים וחוץ בנקאיים בריבית נמוכה לצרכי רכישת רכבי יוקרה יד ראשונה או שנייה. הלוואות אלו מוענקות לכל אחד ואחת מביניכם העומד בתנאי הסף הנדרשים לצורך קבלת ההלוואה על ידי הגוף המלווה, כאשר לאורך כל תקופת החזר ההלוואה הרכב אומנם נמצא ברשותכם אך הוא איננו רשום על שמכם.

 

טרייד אין רכבי יוקרה- מה חשוב לבדוק?

רכישת מכוניות יוקרה במסגרת מסלולי הטרייד אין השונים, מחייבים אתכם לערוך בדיקה מקיפה בנוגע ליכולות ההחזר שלכם במידה ואתם נוטלים הלוואה ו/או את התשלומים החודשיים לצרכי רכישת הרכב. כמו כן, חשוב לשקלל ביכולות הכלכליות שלכם את צרכי האחזקה של רכבי יוקרה במדינת ישראל, לרבות, סעיפי ההוצאה לצרכי ביטוחים, דלקים, שדרוגים כאלו ואחרים וכדומה.

מעבר לכך, לפני שאתם מבצעים עסקת טרייד אין כזו או אחרת לצרכי רכישת רכב יוקרה, חשוב שתבדקו האם סוכנות הרכב בה אתם עתידים לבצע את העסקה מחזיקה ברשותה תו איכות לסוחרי רכב המוענק על ידי לשכת המסחר. כמו כן, אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי בין מספר סוכנויות רכב העוסקות ומתמחות בביצוע עסקאות טרייד אין לרכבי יוקרה וזאת לצרכי חשיפתכם למגוון רחב של כלי רכב הנמנים בקטגוריית רכבי היוקרה בישראל ולצרכי השוואת מחירים ותנאי העסקה בין הסוכנויות השונות.

בכל עסקת טרייד אין לרכבי יוקרה, בקשו לעיין במסמכי הרכב ויומן הטיפולים של הרכב ובדקו האם הוא טופל כראוי לאורך הזמן. סוכנויות רכב אמינות ומקצועיות הפועלות במסגרת ביצוע עסקאות טרייד אין לרכבי יוקרה- יד שנייה, מעמידות לרשותכם תקופת אחריות מוגבלת במהלכה תוכלו לנסוע על הרכב ולבחון את מצבו. בחלק מהמקרים ובהתאם לתנאי האחריות תוכלו לבטל את העסקה ולקבל לידיכם את שווי הערך של הרכב אותו מסרתם במסגרת ביצוע עסקת הטרייד אין ו/או לחילופין את הרכב עצמו במידה והוא טרם נמכר.

לסיכום, ענף טרייד אין רכבי יוקרה, מאפשר ליותר ויותר ישראלים ליהנות מחוויית נהיגה יוקרתית ומפנקת אשר הייתה שמורה עד היום אך ורק לעשירי ישראל וזאת במסגרת היצע הולך וגדל של רכבי יוקרה- יד שנייה.

 

 

 

Similar Posts