השכרת רכב יוקרה בחול

נוסעים לחו”ל לתקופות קצרות או ארוכות? רוצים לשדרג את השהות בחו”ל באמצעות נהיגה על רכב מפואר ויוקרתי? לפניכם המדריך המלא למטרות השכרת רכבי יוקרה בחול.

 

השכרת רכבי יוקרה בחול- למי זה מיועד?  

השכרת רכבי יוקרה בחו”ל הינה פעולה המיועדת לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לנייד את עצמו במהלך שהייתו בחו”ל באחד מדגמי רכבי היוקרה שחלק מהם לא מגיעים בכלל לכבישי ארצנו. השכרת הרכבים מתאפשרת בין היתר באמצעות סוכנות הנסיעות ממנה רכשתם את שירותי ומוצרי התיירות השונים לצורך הנסיעה ו/או ישירות אל מול החברות העוסקות ומתחמות בהשכרת רכבי יוקרה בחו”ל, בין אם מדובר בחברות הפועלות מישראל ובין אם מדובר בחברות הממוקמות בחו”ל.

השכרת רכב יוקרה בחול
השכרת רכב יוקרה בחול

השכרת רכבים יוקרתיים בחו”ל, יכולה לשדרג עבור כל אחד ואחת מביניכם את שהותו בחו”ל ואין זה משנה מהי מטרת הנסיעה לחו”ל: נסיעת עסקים, חופשה משפחתית, ירח דבש וכדומה.

רכבים יוקרתיים בחו”ל- הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין…

קטגוריית רכבים יוקרתיים בחו”ל שונה באופייה מקטגוריית רכבי היוקרה המוכרים לכולנו כישראלים, ולכן, כאשר אנחנו מדברים על רכבי יוקרה להשכרה בחו”ל אנו לא מדברים על דגמי רכב יוקרתיים של חברות מובילות בשוק הרכבים היוקרתיים בישראל דוגמת: ב.מ.וו, מרצדס ו-אאודי, אלא יותר על רכבי יוקרה מפוארים יותר כגון: פרארי, למבורגיני, בנטלי וכדומה.

רכבים אלו מהווים למעשה “חלום רטוב” עבור חובבי הרכב שביניכם. השכרת רכב בחו”ל באמצעות חברות השכרה העוסקות ומתמחות בקטגוריית רכבי היוקרה המפוארים הנ”ל, תאפשר גם לכם להגשים את החלום ולנהוג על כל אותם רכבים שעד היום ראיתם רק בתמונות…אז למי אתם מחכים, גם אתם יכולים ליצור לעצמכם תמונה בה אתם נוהגים ברכבי יוקרה מפוארים במהלך החופשה או הנסיעה הבאה שלכם לחו”ל.

תנאים מקדימים להשכרת רכבי יוקרה בחו”ל

בדומה לשוק השכרת הרכבים בישראל, גם השכרת רכבים בחו”ל מותנית באי-אילו תנאים ודרישות מקדימות. בכל הנוגע להשכרת כלי רכב בחו”ל, קיימת דרישה (בקרב רוב חברות ההשכרה) לכך ששוכר הרכב שהוא למעשה הנהג הראשי ברכב יהיה בעל וותק נהיגה של 5 שנים לפחות. כמו כן, חברות להשכרת רכבי יוקרה בחו”ל מקפידות על כל שגילו של שוכר הרכב יהיה מגיל 24 ואילך.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים רכבי יוקרה בחו”ל?

על מנת להבטיח לעצמכם חווית נהיגה משודרגת באמצעות השכרת רכב יוקרה בחול, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לעקוב אחר ההמלצות הבאות ולמלא אותן במלואן:

  • הגדירו את צרכי הנסיעה האמיתיים שלכם במהלך הנסיעה לחו”ל- הגדירו את מרחקי הנסיעה ממקום למקום ובדקו האם רכב היוקרה נשכר למטרות ניוד אמיתיות או למטרות “פוזה” בלבד.
  • וודאו שאתם מחזיקים ברישיון נהיגה בינלאומי
  • הקפידו לבדוק את תנאי ההשכרה השונים המוצעים לכם על ידי כל אחת מחברות ההשכרה השונות המתמחות בהליכי השכרת רכבי יוקרה בחול. תנאי ההשכרה כוללים בין היתר גם את תעריפי ההשכרה להם תדרשו בגין השירות ולכן חשוב לבדוק האם מדובר בתעריף על בסיס קילומטרים ו/או על בסיס יומי ו/או שילוב בין השניים. בהתאם לכך, חזרו להמלצה הראשונה המופיעה לעיל ובדקו שוב את צרכי הנסיעה שלכם במהלך השהייה בחו”ל.
  • לפני יציאתכם מהארץ הקפידו לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל המותאם לאופי הנסיעה, מדינת היעד וכדומה, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם כיסוי ביטוחי במקרים של תאונות דרכים.
  • במידה ואתם מבצעים את השכרת הרכב באמצעות חברות השכרה הפועלות בחו”ל ולא דרך חברות ישראליות, בקשו לעיין במסמכי חוזה ההשכרה עוד בטרם יציאתכם מהארץ וזאת על מנת שתוכלו לבחון את תנאי ההשכרה השונים והדרישות הספציפיות של חברת ההשכרה.
  • בקשו הדרכה מקיפה בנוגע למערכות האבזור השונות בכלי הרכב – במידה ועדיין לא התנסיתם בנסיעה על פרארי, בנטלי או למבורגיני, קרוב לוודאי שתדרשו לעבור הדרכה מקיפה מטעם נציגי חברת ההשכרה בחו”ל בכל הנוגע למערכות האבזור השונות בכלי הרכב. הקפידו לקבל הדרכה בשפה האנגלית ובמידה ואתם לא מתמצאים בשפה אנו ממליצים לכם אפילו לשכור שירותי מתורגמן לצורך כך. בכל מקרה, אל תעלו לרכב לפני שקיבלתם הדרכה מקיפה אודותיו.
  • למדו להכיר את חוקי התנועה הבסיסיים במדינת היעד אליה אתם טסים וזאת בטרם הגעתם למדינת היעד ובטרם עלייתכם לאחד מרכבי היוקרה אותם שכרתם. תוכלו לעשות זאת באמצעות מדריכים שונים העודמים לרשותכם במרחבי רשת האינטרנט.
  • לפני מסירת המפתח, הקפידו לקיים בחינה מדוקדקת למצבו של הרכב (פנים וחוץ כאחד) וודאו שלא מופיעים בו ליקויים כאלו ואחרים, לרבות, כיפופי פח שאינכם יכולים לראות ממבט ראשון. בדיקה מדוקדקת ורישום של כל ליקוי כזה או אחר בכלי הרכב בפני נציג חברת ההשכרה, תמנע מכם הוצאות מיותרות בגין דרישה להשתתפות עצמית עבור נזקים שלא אתם גרמתם לרכב.

בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי בין מספר חברות השכרה המתמחות בהשכרת רכבים יוקרתיים בחו”ל, כאשר ההליך ההשוואתי כולל בתוכו התייחסות נקודתית גם למחיר וגם לתנאי ההשכרה השונים.

מכאן והלאה, כל שנותר לכם לעשות הוא ליהנות מכל קילומטר וקילומטר לאורך הדרך ולהעניק לעצמכם את החוויה הכי מיוחדת שלכם בטיול, כי בסופו של דבר השכרת רכב יוקרה בחול תהפוך כל טיול או נסיעה לחו”ל לחלום מוטורי שמתגשם.

 

 

 

Similar Posts